|
کد خبر: ۱۸۱۳۸۸

فیلم| عاقبت قمه کشی وسط خیابان شهر در کمتر از 12 ساعت

فیلم| عاقبت قمه کشی وسط خیابان شهر در کمتر از 12 ساعت

به گزارش سرویس منهای فوتبال؛ فیلم منتشر شده از عاقبت قمه کشی وسط خیابان شهر تنکابن بازتاب گسترده ای در اینستاگرام داشته است.

در این ویدیو که در شبکه های اجتماعی فراگیر شده، فرد هنجارشکن که روز گذشته (شنبه) در تنکابن اقدام به درگیری و ایجاد ناامنی در محل کرده بود، از سوی ماموران پلیس امنیت تنکابن دستگیر و در مرکز شهر چرخانده شد.

فیلم ‏عاقبت قمه کشی وسط خیابان شهر در کمتر از 12 ساعت که در اینستاگرام منتشر شده است را تماشا کنید.

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه دیلی فوتبال نیست.

فیلم عاقبت ایجاد ناامنی در شهر

برچسب ها: اینستاگرام
ارسال نظر
Captcha
نظرات شما
ناشناس
-
۰۰:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۶
اولا که این بچه است خوشگل هم که هست دیگه نفرستید شهرشون ، ما نگهش میداریم ، لااقل بذارید یه چند وقتی پیش ما بمونه تا عملی آموزش بدیم نباید تو شهری که مهمان است شکر خوری کند ، دوما ما تو این شهر رانندگی مون با خیلی شهرها فرق می‌کنه به یقین میتونم بگم شهسوار یکی از با فرهنگ ترین شهر از بابت رانندگی هست ، خواهشاً تشریف آوردین اینجا مثل اسب نرسانید!
پاسخ
ناشناس
-
۰۰:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۶
اولا که این بچه است خوشگل هم که هست دیگه نفرستید شهرشون ، ما نگهش میداریم ، لااقل بذارید یه چند وقتی پیش ما بمونه تا عملی آموزش بدیم نباید تو شهری که مهمان است شکر خوری کند ، دوما ما تو این شهر رانندگی مون با خیلی شهرها فرق می‌کنه به یقین میتونم بگم شهسوار یکی از با فرهنگ ترین شهر از بابت رانندگی هست ، خواهشاً تشریف آوردین اینجا مثل اسب نرانید!
پاسخ
دانیال
-
۰۰:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۶
فقط می توانم بگم ترحم بر پلنگ تیز دندان جفا کاری بُوَد بر گوسفندان
پاسخ
رضا
-
۰۱:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۶
قرارنیست هرکسی هر غلطی که دلش بخواد بکنه سلب آرامش کنه باعث رعب وحشت بشه بعد بگه گه خوردم وغلط کردم اونو ببخشند باید اشد مجازات براش قراردهند تاعبرت امثالهم شود
پاسخ
منصف
-
۰۲:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۶
گردن این حرومزاده ها را بشکنید
پاسخ
سجاد
-
۰۶:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۶
هر دوتا دستش باید بشکنند و ۱۰سال زندان
پاسخ
ناشناس
-
۰۶:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۶
این اقا سنی نداره و باید بفرستند پزشک قانونی تا سلامت عقل او تایید شود.
گرفتن این بچه هنر خاصی نداره و الان مردم تحت قشار شدید روانی هستند یعنی یه چیزی تو مایه جنون و روانی بودن، قاضي محترم پرونده حتما سن کم و فشار روانی وارد به جامعه را در نظر خواهد گرفت.
پاسخ
سمیه
-
۰۶:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۶
من بارها و بارها چنین مواردی رو در شهرهای شمالی دیدم که این نشانه نهایت فرهنگ و نهایت ادب و بی اهمیتی فرهنگی در این شهرهاست.
اونها فقط دعوا کردن و سر و صدا راه انداختن و بی نظمی بلدن ، تووی شهرهای دیگه هم باز خودشون رو نشون میدن.
متنفرم از همشون
پاسخ
علی
-
۰۷:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۶
این هم یک مدل برای دیده شدن!!!.اگه اصفهان ازاین غلطها بکنی دیگه کاربه نیروانتظامی هم کشیده نمیشه.همون وسط ارشادت میکنن.خخخخ
پاسخ
آراز
-
۰۷:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۶
حالا اولین بارش بود یه قمه کشید چرا آبروی طرفو میبرید،اینکارو با کسایی میکنن که چندین بار باعث اذیت دیگران شدن،من نمیگم کاریش نداشته باشید زندانیش کنید ولی اینجوری تو شهر چرخوندن برای یه بچه ۱۷،۱۸ساله جالب نیست اون وقتی دوباره به اجتماع برگرده یه عقده تو دلش مونده ک خیلی خطرناک واسه جامعه
پاسخ
اسماعیل
-
۰۸:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۶
بنظر من امثال این جوان ناپخته و جوگیر ب ببخشش نیاز داره اما اما اما ن بسادگی!
گوشمالی کامل هم لازمه
پاسخ
علی
-
۰۸:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۶
این‌ارازل‌‌نیروهای‌خودنظام‌هست‌‌مثل‌هانی‌کرده‌‌دیوث
پاسخ
محمد
-
۰۹:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۶
من میگم این که داره اعتراف می‌کنه میگه اشتباه کردم ،فلان و فلان ،بچگی کردم ، خوب بدین تو همون دنیای بچگی ش یه بار *** که بفهمه بچگی چجوریه
پاسخ
علیرضا
-
۰۹:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۶
داداش مام جونیم چهارتا فیلم جنگیم دیدیم ولی وقتی تهش غرور شخصیتت میره زیره سوال و به گوه خوردنو قلط کردن میوفتین چرا ابرو خودتو خونوادتو میبری مرد اونه نون در بیاره الان تو‌این وضعیت این کایاری قار نشینی معنی نداره بی عقلی مشتی باشین ❤️❤️
پاسخ
محمد
-
۰۹:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۶
غلط میکنه میگه ببخشید درخواست عفو دارم.انقدر باید بزننش که صدای سگ بده حروم زاده
پاسخ
محسن
-
۰۹:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۶
باید در رسانه این افراد ضایع بشن و به گ.ه خوردن نشون اعتراف کنند و دیگه روش نشه سرشو بالا بیاره البته بعد پانزده سال حبس.
پاسخ
ندا
-
۱۰:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۶
کمتر از یک ساعت هم ممکنه دستگیر کنند ،ولی مشکل اینه ،با یه سند و وثیقه ،بعد دو روز آزادشون میکنن و راس راست میچرخن و دوباره ،تکرار و تکرار،اگه دولت برای اینا جرایم سنگین در نظر می‌گرفت و حسابی تنبیه شون میکرد،قطعا هیچکی جرأت نداشت ،برای مردم ،روز روشن قمه بکشه
پاسخ
ناشناس
-
۱۰:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۶
الانه که سلبریتی ها وحامیانشون زنجیر پاره کنن و حقوق بشر بشن،بزار آزاد باشنو ،آزاد فکر کننو ،مملکت صاحب ندارو، ولش کنینو،تقصیر جمهوری اسلامی هستو، وهزار وراجی وحرفی بی فکری وبی عقلی دیگه ، واینو نمی دونن وقتی اسلام شراب رو حرام می‌کنه بخاطر اینه که شما تازه به دوران رسیده جنبه قرص سرما خوردگی رو ندارین چه برسه به مشروب که به قمه بیافتین به جان ومال وناموس مردم بی جنبه‌ای بی مغز برین گم شین بی فرهنگ های بی عقل
پاسخ
ناشناس
-
۱۰:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۶
اعدامش کنید آشغال کثافات نجاست
پاسخ
امید جلالی
-
۱۰:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۶
دیلی فوتبال عزیز این خبرها ونظرات را خانواده ها میخوانند
زشته زیبنده نیست اراجیف یه مشت ادم نما رو میگذارید
مردک ادعای انسانیت میکنه ادعای بافرهنگ بودن میکنه بقیه ملت رو اسب میپنداره

در جوابش باید همه بگن اگر مسافران شهر های دیگر نیان اونجا و پول خرج نکنن که امثال این یارو نان برای خوردن ندارند
و همانگونه که ابتدای امر شغل کثیفش رو اعلام کرد باید شکمش رو همانگونه سیر کنه
واین ادم نما محاله تنکابنی باشد
تنکابنی ها انسانهای شریف وبا فرهنگی هستند با غیرت و با ایمانند وطن پرست ووطن دوستند
شهیدان والا مقامی برای میهن دادند خلبانان غیور تنکابنی خار چشم بعثی ها بودند
در رابطه با قمه کش فقط وفقط سردار مفخمی عزیز گل گفت
که گردنشان را باید شکاند قدر سردار شریف وشجاعتان را بدانید
امثال این سرداران هستند که باز امنیت وارامشی هست در کشور .
پاسخ
رامین
-
۱۱:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۶
سلام. داداش اگه یه مقدار دقت کنی این بچه از بچه محلای خودتونه خیالت راحت مهمون وقتی میره مهمونی با خانواده، با خودش شمشیر نمیبره
پاسخ
محمد کاظمی
-
۱۱:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۶
فقط اقتدار مثل این تو همه جا مخصوصا امنیت خوشحالمون می‌کنه
پاسخ
بهار
-
۱۱:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۶
کثافتها معلوم نیست چی میخورن، از کجا دستور میگیرن.....به جزای عملش برسونید ، دیگه حادثه تکرار نشه.آدم یک لحظه میمیره...بعد میگن مست بودیم ، خب غلط میکنین مست میکنید برید دکتر و درمان ....مثل ادم زندگی کنید.
پاسخ
آرمان
-
۱۱:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۶
چرا کاری می کنی که به غلط کردن بیفتی
پاسخ
ناشناس
-
۱۱:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۶
غلط اون مادر بزرگوارت خورده که هم پَسِت انداخته و هم اینکه اینقدر حمایت بیجا ازت کرده که کارت به اینجا رسیده، خداشاهده حمایتها و طرفداریهای نابجای مادر از بچه هم چوب تو گوش بچه میکنه هم تو گوش ملت که باید با این جانورا زندگی بکنن. علت اینکه اکثر پسرا میگن مادرمون رو بیشتر دوست داریم به خاطر اینه که مادرا همیشه گند پسرا رو ماست مالی میکنن و خودشون میشن فرشته مهربون و پدر بیچاره میشه دیو دو سر چون پدر همیشه میگه نکن ولی مادر میگه عیبی نداره بکن. گورپدر هرکسی هم که از رفتار تو آزار میبینه و ناراحت میشه.
پاسخ
پیمان اکبری
-
۱۲:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۶
به مولا علی قسم که دست خالی هیچ چی نیستن اینا فقط زورشون با قمه و شمشیره یه چک بخورن بیست دور دور خودشون میچرخن
پاسخ
ناشناس
-
۱۲:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۶
امان از لقمه حروم امان از نطفه حروم
پاسخ
ناشناس
-
۱۲:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۶
ترحم بر کفتار ولدالزنا جفاکاری بود بر آدمی
پاسخ
ناشناس
-
۱۲:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۶
اگرحکومت جمهوری اسلامی واقعاً خادم مردم است،،این افرادرا راحت میتواندجمع کردوفکراساسی برایشان بکند،درغیراینصورت لیاقت ندارد،
پاسخ
امیر
-
۱۲:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۶
یه عمره ملت رو مسخره خودتون کردین، پلیسا میگیرن قاضیا آزاد میکنن، دو هفته بعد همینا رو تو خیابون میبینید، دیگه مسئولی که خودش دزد باشه کاری بااینا نداره که، دستی که باهاش قمه میزنه رو از ته ببرید بفرستین تو خیابونا ملت ببینن
پاسخ
علیرضا
-
۱۳:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۶
احسنت دمت گرم
پاسخ
مسعود
-
۱۳:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۶
در مجموع برخورد با عوامل ایجاد ناامنی در کشور ما بسیار ضعیف است. مضافا اینکه با این وضعیت نابهنجار اقتصادی روز به روز ناامنی ها نیز بیشتر می شود. خدا آخر و عاقبتمان را بخیر کند
پاسخ
حامد
-
۱۳:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۶
اینا رو باید ***
پاسخ
ناشناس
-
۱۳:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۶
رضوان خودرو 120 روزه پول 200,300 نفرو خورده رفته،اونو چرا کمتر از 12 ساعت نمی گیرنش خدا می دونه!
پاسخ
ناشناس
-
۱۴:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۶
فیلم جومونگ زیاد نگاه کرد.احتمالا سنتی و صنعتی با هم زده..کشور امنیت داره و قانون داریم و چهارتا مامور داریم ..این وضع مردم و امنیت ..وای به حال روزی که با این شعار کثیف زن.زندگی...بخواهند کشور به گند بکشانند ..ما مردم نباید گول تبلیغات دروغین آزادی غرب را بخوریم
پاسخ
زهره فخرالدین
-
۱۵:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۶
کوشش ماموران پلیس برای حفظ آرامش قابل تقدیر است و باید با آنها مدال افتخار و ترفیع درجه داد.
دوستدار و یار همیشگی پلیس ؛زهره
پاسخ
شهریار
-
۱۵:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۶
تا زمانی که برخورد سخت واقعا سخت با کسایی که به راحتی به خودش اجازه میده نظم عمومی رو بهم بزنه یا کسی که خیلی راحت تو پیج شخصی ش میاد مامور رو تهدید میکنه نشه آش همین آش هست و کاسه همین کاسه
پاسخ
مدنی
-
۱۵:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۶
یه زمانی عاملان اسید پاشی های اصفهان رو گرفتن بستن بالای تویوتا تو شهر چرخاندن فیلم هاش هست از اون به بعد کسی جرأت نکرد و همه قلاف کردن چند سال پیش هم تو بندرعباس عامل شایعه پراکنی «خفاش شب» رو دست گیر کردن وسط روبه روی یکی از پاساژ های مرکز شهر شلاق زدن بعدش همه غلاف کردن الان هم اگه همچین احکامی رو در ملاعام اجرا کنن دیگه کسی جرات این کردن مشی کشی هارو نداره اون فردی میاد شمشیر دست میگیره میدونه تهش یه سیلی هست و یکی دوسال حبس که اونم با رضایت و عفو و... کم‌میشه تهش میاد بیرون پس میگه خبری نیست بسم الله
پاسخ
مهدی
-
۱۶:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۶
اقا تو رو خدا به وضعیت شهر ماهم رسیدگی کنید اینجا شمشیر نیس اسلحه میکشن نمونش چند روز پیش بود تو وسط یکی از میدون های شهرستان میانه ریختن سرم نه یک شمشیر ده نفر قمه به دست دو تا شونم کلت داشت من سعی کردم شکایتم کنم پلیس گفت میشناسی طرف رو گفتم نه میگه پس واسع چی شکایت میکنی گفتم جلو دوربین قیافه ها همه معلوم این شناختن داره خلاصه سرتو درد ندارم همون پلیسی که به اسلحه گفتن من خندیده بود دو روز بعد در درگیری با اشرار یه گلوله زدن پاش اقا بعد از متلاشی شدن باند امید فرجی نوچه هاش ریختن تو شهر تو رو خدا رسیدگی کنید پلیس های میانه همه از دم فاسد ان امید فرجی هم از تبریز اومدن جمش کردن با تعدادی از مامورهای رشوه بگیر شهر ما خیلی داغون شده تو رو خدا رسیدگی کنید شورش در اومده
پاسخ
جلیل
-
۱۶:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۶
حالا فهمیدید چرا در شورش فواحش ، نیروهای امنیت را هدف قرار میدادند !؟

تا امنی همانا و ...
از داخل همین مسائل چرک زیر پوست بنام عبدالحمید سر برآورد و متوهمانه ادعای تجزیه ایران رو کرد .

کسانیکه پشت سر این قضایا هستند ، دقیقا همان کسانی هستند که معیشت مردم را زدند .
پاسخ
مهدی
-
۱۷:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۶
احسنت
پاسخ
مجید
-
۱۸:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۶
دقیقا ،،، با شمشیر هم اکثرا هیچی نیستن یک مشت بدرد نخورم از کوچیک تا گندشون و اسم و رسم دارهاشون
پاسخ
محمد
-
۱۹:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۶
اگه من قاضی باشم سریع حکم اعدام صادر میکنم و سریع اعدامش میکنم. نظر کسی هم برام مهم نیست. هر کس هم ناراحت بشه سرش رو بزنه به دیوار
پاسخ
ناشناس
-
۲۰:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۶
آنها پول خوردن این می خواسته خون بخوره بخاطر همین.
پاسخ
سعید
-
۲۰:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۶
دست پلیس درد نکنه ، سپاس ، طرف غلط کنه دفعه دیگه بیاد عربده کشی و قمه کشی کنه .
پاسخ
حمید
-
۲۱:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۶
ربطی نداشت
پاسخ
حمید
-
۲۱:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۶
خوب شد تو قاضی نبودی خدا رحم کرد وگرنه که واویلا بود
پاسخ
حمید
-
۲۱:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۶
چه ربطی به مولوی عبدالحمید داره چی زدید
پاسخ
مهدی
-
۲۲:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۶
علی کم اراجیف بگو مردک
پاسخ
سعید
-
۰۰:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۷
دقیقا
پاسخ
ناشناس
-
۰۴:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۷
دقیقا کاملا موافقم دیوس ها میخوان قدرت‌نمایی کنن البته درمیانشون تعدادی بچه جوگیر هست که توسط یه عده خام شدن که باید بیشتر رسیدگی کرد ...وعوامل ومحرکین جرمشان بیشتره ازکسی که اقدام به قمه کشی میکنه ...
کاشکی همیشه سریع موارد رسیدگی میشد توسط خود دولت پلیس چون درمواردی مردم جرات شکایت ندارن ازترس دشمن سازی میترسن دولت اقدامی درخور وکاری انجام نده وطرف مجدد بره سراغشون وهمیشه پلیس نیست حمایتت کنه و اگرم ا،خودت دفاع میکنی یا باید طرف ازپادربیاری یا طرف ناقص میکنه آدم یا میکشه وهمین امرسبب شده قمه کشان وارازل ادامه بدن به جنایتهاشون ..این مورد فیلمش مشهوده من توباغم طرف قمه کشید واسم خوب میزدم قاتل میشدم زندان اعدام نتیجه دفاعم میشد و اگه کوتاه نمیومدم زده بود گرفارشدیم ازدست این جماعت نابخرد
پاسخ
ناشناس
-
۰۴:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۷
مسائل مملکت همه به هم مرتبط هستن مخصوصن موارد اجتماعی مولوی عبدالحمید مار زهرآگین که باید سرش پهن بشه وسمی ترین واسه امنیت ایرانه
پاسخ
مهران معزی
-
۰۵:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۷
باید قانون انقدر محکم باشه کسی اصلا به خودش اجازه حمل شمشیر رو نده چه برسه برای شلوغ کاری و ترس و وحشت مردم وگرنه اگه بابت حمل سلاح سرد حبس بگذارند همانند سلاح هیچ کس جرات حمل کردنش رو نداره
پاسخ
علی
-
۰۹:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۷
حبس به درد نمیخوره 4تا رو حکم اعدام بدن در ملحه عام اعدام بکنن دیگه هیچ کس این کار رو. نمیکنه یکی از اشناهها امثال همین ارازل و اوباش با قمه دستش رو قطع کردن به نظر شما همچین آدمهایی زندان باید برن
پاسخ
مهربان
-
۱۲:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۷
یا موسی اگه قاضی بودی جمعیت ایران رو یه روزه به زیر20میلیون میاوردی
پاسخ
بابک
-
۱۳:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۷
همچین اتفاقی برای من تو رشت افتاد یکماه پیگیر شدم کلی خرج کردم هیچکسم پاسخگو نبود.از این اتفاقا زیاد میوفته یکیشون گیر میوفته.۱۲ ساعت کجا بود
پاسخ
علیشاه
-
۱۳:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۷
گنگستر شمهر آمل بومه?
پاسخ
سام
-
۱۴:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۷
زکی خیال باطل ساندیس خور.. جانم فدای مولوی
پاسخ
ناشناس
-
۱۴:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۷
عزیز،بهتره قبل ازفکرکردن به اینجورکارا، خودت توی خفاوتوی تنهایی خودت.خودتوبه غلط کردن وگوه خوردن بندازی،،تامجبورنشی اینجوری ودرملاعام به غلط کردن وگوه خوری بندازنت..جوانی،حیفه بخدا،فکرآبروی خودتوخونواده وفامیلتوبکن،،بخداجوانی هر دقیقه ش میلیاردها تومان ارزش داره اینجوری حیف ومیلش نکن
درکل قانون بعضی وقتا درقبال اینا یکم کوتاهی میکنه
پاسخ
ناشناس
-
۱۵:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۷
نگران نباش عزیزم یه چند روز دیگه می‌بینمت داری از درد تو خودت میپیچی و التماس میکنی.غصه نخور.
پاسخ
اشکان
-
۱۵:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۷
اخه ازجایی که رطوبت باشه لات درنمیاد?
پاسخ
مبین
-
۱۸:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۷
همانطور که بی حجاب ها قانون را زیر پا می گذارند و می خواهند آزاد باشند قمه کشان و چاقوکشان هم می خواهند آزاد باشند و به کسی هم ربطی نداره هر کس باید سرش تو کار خودش باشه و در کار دیگران و امور شخصی دیگران دخالت نکنه
پاسخ
سینا
-
۱۸:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۷
لطفاً از افراد روستایی و شهر های کوچک که به زندگی در شهر های بزرگ آشنایی ندارند در نیرو انتظامی استفاده نکنید، اینها خودشان از اوباش و خلافکار بدترند، اکثرا جوگیرند و عقده های زندگی شان را سر مردم خالی می‌کنند. همینها باعث شده‌اند مردم دیدگاه خوبی به نیرو انتظامی نداشته باشند
پاسخ
سینا
-
۱۸:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۷
تو میگی غلط کردم، گوه خوردم؟ بچگی کردم؟ ببخشید؟ بیشرف تو شهسواری نبودی، پلاک ات معلومه ایران ۵۱بود. مردم شهسوار اینقدر بافرهنگ هستند که این کارها ازشون بعیده. شهسواری ها جزء بافرهنگ ترین های ملت ایران اند. توی کل مازندران ، تنکابن (شهسوار) تنها شهرستانی هست که مردمشون هم گیلکی حرف میزنند هم فارسی رو بدون لهجه و با کلاس ترین نوع کلام گفتن رو دارند. یک شهسواری بره تهران ، با مردم حرف بزنه،کسی باور نمیکنه شمالی هست. خاک عالم توی سرت. من اگه اونجا بودم توی سرت تخم مرغ میشکوندم.
پاسخ
محمد
-
۱۸:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۷
کارشناس آدم شناسی...نیروی انتظامی از هرکجا که نیرو بگیره به اونا آموزش میده که طبق ضوابطی که دارن اقدام کنند....در ضمن بچه روستایی فهم و شعورش از امثال شما خیلی بالاتره....
پاسخ
ناشناس
-
۲۱:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۷
فقط اعدام
پاسخ
ناشناس
-
۲۱:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۷
عحب حرفی زدی تو .
همین حرفت باعث میشه دزدا بگن دزری می کنیم خوبم می کنیم .چرا بدحجابها بدحجابن قانون زیر پامی زارن ماهم می زاریم.
پاسخ
یاسر
-
۲۱:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۷
اینایی که قمه می‌کشند و با نوچه هاشون قلدر میشن اگه تنها و دست خالی گیرشون بیاری عین سگ ترسو هستند فقط من تعجبم چرا با اینا مماشات میشه اگر بیارنسون وسط شهر پاهاشون رو ببندن و بگن تک تک مردم بیان شلاق بزن کف پاشون گوه میخورن که عربده کشی کنند و مزاحمت برای مردم درست کنند
پاسخ
رضا
-
۲۳:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۷
مگه مملکت بی صاحابه چارتا ارازل اوباش بی پدر مادر میان قمه و شمشیر دست میگیرن زن و بچه مردم رو تهدید میکنن امثال شمادعوضی ها باعث شدین ادمهایی مثل شهید الداغی و شهیدای نیروی انتظامی خانوادشون بی سرپرست شد شماهارو باید اعدام کنن
پاسخ
ایمان
-
۰۰:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۸
درود به شرفت سام
پاسخ
ناشناس
-
۰۱:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۸
یک هفته بعد آزاد میشه روز از نو روزی از نو تا یه بیچاره‌ای رو نزنه بکشه کسی کاری نمیکنه
پاسخ
کامران
-
۰۲:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۸
دستتون درد نکنه ..سرعت عمل در این موارد خیلی مهم هست تا اوباشان بفهمن بعد شرارت حتی ممکنه نتونن به خانه برگردن و قانون زودتر از چیزی که فکر کنن دستبد رو میبده دستشون ..
پاسخ
حسین
-
۰۳:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۸
بخدا قسم هر موقع سردار رادان رئیس کل نیروی انتظامی میشه.واقعا اقتدار و سریع بودن بر میگیرده به نیروی انتظامی یه چیزی مثل تزریق ویتامین به بدن کارکنان نیروی انتظامی....ولی متاسفانه هر موقع هم که ایشون در راس کار نبوده نیروی انتظامی خیلی تنبل میشه و میدان را برای ارازل و اوباش باز میزاره
پاسخ
عباس اصلانی
-
۰۳:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۸
اگراین ولدزناهارا فقط یکماه یکماه،درانفرادی بیندارندفقط وفقط ازدریچه نان مانده وپنیر واب ولرم به این کفتارهابدهند،یک هفته بند، مجددا یکماه انفرادی شخصا قسم میخورم تا ابدهرگزفیلش یادهندستون نخواهدکردمتا سفانه زندان درایران هتل پنج ستاره شده افسوس گوش شنوانیست،قاصی وبازجوی بی ارزش نبایددردادگاه ودادسراقضاوت کنند افرادجدی قاطع بایددردادگاه حضورداشته با شندنه رافت خانم،،،رافت بااوباش رافت با ا ختلاسگر،رافت بامال مردم خورمحتکر،ووو ستم برمظلومین وهمراهی باظالمان هست نیازبه اعدام نیست،امابایدانفرادی گرسنه،د ست وپابسته،زجرکش شوند،به درک ازگر سنگی سفط شود،،متاسفانه درشیرازشهردارا نش یک مشت بی ارزش هستندشهرپرازسگ شده وزن وبچه هاازترس درخانه حبس شد ند،والله درکانادا اروپاوووسگ بی صاحب ابد ا داخل شهروجودنداردچون سگ بی صاحب رامیکشندبریدواقعیت ببینیدسگ گنده گله جا یش داخل اپارتمان نیست،درخیابانهاوپارکهای شیرازسگهایی اندازه خرس توسط یک مردکه کامبیز،میچرخدومردم ازوحشت فرارمیکنند چون بی ارزه هاشهردار،ونیروی انتظامی شیر ازهستندوگاهاباخلافکارهاهمدست هستند،چرا بایداراذل اینقدربی پرواباشند!یکجای کارمی لنگد،مسول بی ارزش یاخاین که ازسال ۹۷ با ترفنددرحکومت رخنه ونفوذومدیرشدونتیجه انراالان میبینیدانگونه که درسال ۸۵نتیجه ان کثافتکاری وقمه کشی ووومرتبط به دوران قبل دیدیم.بایدماموربسیج انتظامی حق تیر دربرابراوباش هرزه داشته باشدرافت شما فقط شامل حال اوباش میشودچرابه زرزدن جراید خاین رییس اوباشها اهمیت میدهید؟
پاسخ
ناشناس
-
۰۳:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۸
توی هوا شمشیر میچرخوندی و دنبال مبارز میگشتی پیش خودت فکر میکردی غیر از من مرد نیست پس ادعات چیشد گنده گوز حالا گوه خودتم دندون بگیری فایده نداره ?
پاسخ
ناشناس
-
۰۴:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۸
نفهمیدی مزدور بود
پاسخ
لیلا
-
۰۴:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۸
یه تعهد میگیرن بعدازاد میکنن،زمان اعتراضها میگن بیایید بریزید تومردم بزنید بشکنید ، که بگیم کارمردم، نمونه اش زیاد، معلومه راحت شمشیر میگیره دستش ، چندنفرشونواعدام کردن تاحالا ؟؟!!هیچکسی چون به وقتش استفاده ابزاری میشن
پاسخ
مصطفی
-
۰۵:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۸
این اگه اهواز بودا سفیدم هست ... حاجی خدا شاهده یه کلاش خالی میکردن تو سینه ش اخه بچه خوشگل تو مال این گنده گوزیایی اخه عمویی تو کلاس چندی تو شهر خلوتا صدات میاد بیای اهواز ناله هات
پاسخ
آرش برخورداری
-
۰۶:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۸
درودبرنیروهای باشرف انتظامی..فقط بعضی اوقات به قیافه ادمها هم گیرومجازات میشن لطفا به نیروهاتون اموزش بدیدتا مادامیکه انسانی خطایی نکرده چرا الکی گیرمیدهندوابروی انسانی رو لگدمال میکنند.
پاسخ
اکبر
-
۰۷:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۸
هر دو تا انگشت شصت دستش رو قطع کنن بعد ازادش کنن
دیگه افتابه هم نمیتونه دستش بگیره چه رسد به قمه
پاسخ
علی نجفی کانی
-
۰۸:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۸
با معذرت خواهی که مشکل حل نمیشه. اول تنبیه گردد تا برای دیگران تجربه شود
پاسخ
علی نجفی کانی
-
۰۸:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۸
با معذرت خواهی که مشکل حل نمیشه. اول تنبیه گردد تا برای دیگران تجربه شود
پاسخ
ناشناس
-
۰۸:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۸
احسنت به پلیس امنیت. اگر نباشه سنگ روی سنگ بند نمیشه. وقتی که از قرص های توهم زا یا مشروب استفاده میکنن همین میشه هیچ آدم سالمی این کار رو انجام نمیده. این باید زندانی بهش بدن و جریمش کنن.
پاسخ
ناشناس
-
۰۸:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۸
تو الاغ بودی و خر خواهی ماند که هیچ فرنگ و سواد نداری حتما بدجور زدنت که عقده به دل داری نفهم
پاسخ
ناشناس
-
۰۹:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۸
همین یارو دوروز دیگه ازاد میشه و باز هم خلاف میکنه تازه اگه با اینا مبارزه کنی و بزنیشون جرمم حساب میشه!مگه نشنیدین
پاسخ
غلامحسین
-
۱۵:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۸
بااحترام ودستمریزاد برنیروهای جان برکف سردار رادان هرگز اجازه شرارت به احدی نخواهد داد ومقام قضایی محترم نباید به غلط کردن اینگونه افراد شرور ترحمی نماید ومردم ایران چنین افرادی را هرگز قبول ندارند چراجلوزن وبچه مردم رابگیرند مگر قانون نمیتونه جلو این مزاحمین رابگیره این کارها راازماهواره یادشان میدند وباوعدهای پوچ و توخالی باید تبعید بشه به سراوان یازابل
پاسخ
ناشناس
-
۱۶:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۸
واقعا.انتظتر بیشتری هم نیست از رژیم اوباش
پاسخ
آرش
-
۱۷:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۸
من اون دوران پهلوی حالا هرچی بود ، این جور چیزا نبود .
چی کردید که جوان ها این شدند !
اون دوران ستم شاهی بودو عرق خونه و محله . . . @! ولی بعد 44 سال چه جوونهایی درست کردید !
نکنه این کار ستم شاهی و آمریکاست یه کی جواب بده که این جوون ها کی باید درستشون می کرد!
پاسخ
حسین
-
۱۸:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۸
حرف دهنتو بفهم روستایی‌ها با شریف‌ترین انسان‌ها هستن
پاسخ
حسین
-
۲۰:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۸
اون موقع که شمشیر میچرخوندی فکر اینجا را نمی‌کردی
پاسخ
امیر
-
۲۰:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۸
یه کلمه از داداش عروس ،بخواب لاحاف یخ کرد
پاسخ
مبینا
-
۱۵:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۹
اخه تو دوره شاه بودی انتر
پاسخ
آرمان
-
۱۶:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۹
روستایی ها ندید پدید ترین انسان ها هستند بخاطر اینکه چیزی تا حالا ندیدن میان شهر عقده ای میشن
پاسخ
آیدین
-
۱۰:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۳۰
چه ربطی داشت اون وقت
حالا هم جوانهای خوب و به جرات پاک تری مثل مدافعین حرم داریم
گرچه مسئولین بی کفایت اون موقع بودند و حالا هم کم نیستن
پاسخ
مهدی
-
۱۸:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۳۰
احسنت
ولی اینا بچه گی هم نداشتن، چون عقده ای بار اومدن
پاسخ
رضایی
-
۱۸:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۳۰
درس عبرت چی بشه خون جنگ تو خون انسانه هزارتا ادمم بیاری جلوش اعدام کتی زمان جنگ دیگه چی حالیشه
پاسخ
محمد
-
۰۷:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۳۱
این چه حقه ای هست که چهره همه مجرمها رو که واقعا برای جامعه خطر داره رو شطرنجی و اسمشونو مخفف میکنن مگه ابروی اونا مهم تراز امنیت مردمه مردم باید ارازل سارقان کلاهبردارها فاسدین احتکار کنندگان مجرمین و اختلاس گران و... رو باید با مشخصات و واضح نشون بدن تا مردم به طورشون نیافتن اما نمیدونم قضیه چیه
پاسخ
ناشناس
-
۱۲:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۳۱
کاش قمه کشان اقتصادی هم نمیگم ۱۲ ساعت بلکه پس از چند دهه به دست قانون واقعی سپرده و مجازات می شدند.
پاسخ
ناشناس
-
۱۴:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۳۱
زرشک
پاسخ
علیرضا
-
۱۴:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۳۱
دهنتو ببند و قبل از اینکه حرفتو تف کنی بیرون راجبش فکر کن
پاسخ
امیر صالح
-
۱۴:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۳۱
خداقوت به مردان و زنان نیروی انتظامی
پاسخ
ناشناس
-
۱۷:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۳۱
خخخخ!!! آقا آرمان!! توی اون کشور شما، افغانستان! مردم چقدر شعور دارند؟؟ و وقتی که به کشورمون ایران میان چقدر عقده‌ای میشن؟؟!! هیچ ایرانیه اصیلی، به هیچ عنوان به هموطنان خودش، چه روستایی و چه شهری، هرگز توهین نمی‌کنه، اما متأسفانه در این سالها، یک عده ای به ظاهر مهاجر و پناهنده از کشور همسایه، افغانستان، که البته از سوی طالبان به عنوان جاسوس و برهم زننده ی امنیت کشور مون و به جان هم انداختن اقوام مختلف ایرانی، به ایران اومدند! این افراد با این کار هاشون باعث ایجاد بدبینی مردم ایران به تمام پناهنده های افغانستانی که در کشور مون هستند شدند، کسانی که به زنان و دختران بی حجاب و کم حجاب ایران توهین و بی احترامی می کنند و در تلاش هستند که اقوام مختلف ایرانی را به جان هم بيندازند!! دقیقا همون جاسوس های فرستاده ی طالبان هستند، آرمان توهم مشکوکی!!
پاسخ
ناشناس
-
۲۰:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۱
سام تو خود مولوی داری کامنت میزاری بدبخت؟?
پاسخ
نظرسنجی
تیم ملی ایران از مرحله گروهی جام جهانی 2026 صعود می کند؟